16 listopada 2015

Kochamy w poniedziałki 37

Kto zagląda na MAD-owy facebook i instagram, ten już od niedzieli wie, że nowiutki żyrandol szczęśliwie zawisł w mojej sypialni
 
Wizja, w jakim stylu ma być lampa, jaki ma mieć kolor i kształt, od początku była dla mnie oczywista. W sypialni zaplanowałam żyrandol sputnik z mosiądzu ze zdobnymi elementami. I taki jest! Poszukiwania odpowiedniej lampy, zajęły mi bardzo dużo czasu, ale powiem Wam, że było warto :) Zresztą, czy słowa są tu potrzebne? Oceńcie sami, jak Wam się podoba sypialnia ze złotym sputnikiem:) Zapraszam!
Zdjęcia mieszkania są własnością autorki bloga MADstore.pl

Justyna 

12 komentarzy:

  1. Przepięknie! Fantastyczne zasłony, lampa, łóżko, tapeta, meble....Jak z amerykańskiego magazynu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idea została zauważona i trafnie nazwana, za to dziękuję :)

      Usuń
  2. No piękny jest. Zazdrość mnie zżera:). A do tego cudne zasłony i zebra pod nogami. I jeszcze lustro. Nic tylko nie wychodzić z wyrka całymi dniami:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta, dzięki za miłe słowa. Poważnie pomyślę o takim dniu w wyrze, bo za rzadko praktykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Justyno sypialnia jest śliczna,przytulna i zmysłowa, a zebra po prostu oszałamiająca. Od jakiegoś czasu mam pomysł by ją zaprosić do domu, bo to naprawdę luksusowy w wyglądzie zwierz i Pani zdjęcia mnie do tego przekonały. Widzę, że nawet w sypialni się odnajdzie;-) Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Zebra w sypialnie bardzo się odnajdzie :) Nie zbiera kurzu jak tradycyjne dywany - za którymi również przepadam, a ociepla wnętrze. Polecam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zyrandol przepiekny

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kupila Pani ten zyrandol? Jest fantastyczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupila Pani ten zyrandol? Jest fantastyczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :) żyrandol sprowadzony spoza kraju.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...