Monogram LV to jeden z najlepiej rozpoznawalnych logotypów wśród luksusowych marek. Torebki ozdobione tymi dwiema literkami są dla wielu osób absolutnym must-have. Inspirują też wielu nielegalnych naśladowców...
Zanim Louis Vuitton zaczął być powszechnie znany za sprawą swoich torebek, produktem numer jeden w jego ofercie były walizki i kufry podróżne, produkowane przez firmę od połowy XIX wieku. Kiedyś towarzyszyły w podróżach żonie Napoleona III, dziś wszystkim kogo na nie stać.
I choć od dóbr luksusowych raczej nas nie odrzuca, to o torebkach z logo LV nie marzymy. Podoba się nam za to waliza Vuitton jako element wystroju. Taki "mały" snobizm w postaci mebla salonowego. W nowojorskim apartamencie Brookie Shields podróżne kufry jako stolik kawowy prezentują się może trochę surowo, ale jednak dają posmak elegancji. Swoją drogą to niesamowite, co mogą zdziałać te dwie literki.
J&P
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz