17 marca 2014

Kochamy w poniedziałki 15

Monogram LV to jeden z najlepiej rozpoznawalnych logotypów wśród luksusowych marek. Torebki ozdobione tymi dwiema literkami są dla wielu osób absolutnym must-have. Inspirują też wielu nielegalnych naśladowców... 

Zanim Louis Vuitton zaczął być powszechnie znany za sprawą swoich torebek, produktem numer jeden w jego ofercie były walizki i kufry podróżne, produkowane przez firmę od połowy XIX wieku. Kiedyś towarzyszyły w podróżach żonie Napoleona III, dziś wszystkim kogo na nie stać. 

I choć od dóbr luksusowych raczej nas nie odrzuca, to o torebkach z logo LV nie marzymy. Podoba się nam za to waliza Vuitton jako element wystroju. Taki "mały" snobizm w postaci mebla salonowego. W nowojorskim apartamencie Brookie Shields podróżne kufry jako stolik kawowy prezentują się może trochę surowo, ale jednak dają posmak elegancji. Swoją drogą to niesamowite, co mogą zdziałać te dwie literki.


J&P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...