5 lutego 2015

Róż(nie) bywa w życiu

Początkowo miał to być post o modnym ostatnio we wnętrzach kolorze - różu. Ale jak wiadomo w życiu bywa różnie... Im dłużej zbierałam się do napisania postu i szukałam zdjęć, tym bardziej uświadamiałam sobie, że jedyną akceptowalną dla mnie formą obecności tego koloru w domu, są kwiaty. I gdy już na dobre utwierdziłam się w tym poglądzie natrafiłam na to zdjęcie: 

... i zachwiałam się poważnie w swoich osądach. Przede wszystkim urzekł mnie klimat tego salonu: ciepłe światło lamp, wydostające się łapczywie zza czarnych abażurów, abstrakcyjna sztuka, kuszący kosmaty dywan i ta sofa. Właśnie, sofa - aksamitna, miękka i różowa. Próbowałam wyobrazić sobie ten pokój z kanapą w innym kolorze, ale powiedzmy sobie szczerze - tylko ten subtelny róż pasuje idealnie. Czuć w tym salonie klimat hollywood regency z całym jego przepychem i blichtrem, ale podany w nowoczesny, umiarkowany sposób. Na temat samego projektu udało mi się dowiedzieć jedynie, że autorem zdjęcia jest genialny fotograf Russell Smith

Czy rozbudziłam w Was chociaż małą ochotę na coś różowego? Poczuliście żądzę odtworzenia atmosfery tego salonu w swoim domu? Tutaj kilka podpowiedzi jak to zrobić.

1. //2. //3. //4. //5. //6. //7.


Justyna

8 komentarzy:

  1. Pudrowy róż we wnętrzach na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudrowy róż jest jednym z moich ulubionych kolorów, szkoda że mi w nim tak bardzo nie do twarzy ;)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za różowym, ale ta pudrowa kanapa mnie do siebie przekonała :) Po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę, się że trafiłam w upodobania. Czuję, że ta kanapa też do mnie mówi "mamo" ;) Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo w wersji takiego krzesła: http://static.westwing.pl/i/PL-KD627WWADXJ8PL-1-catalog.jpg?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę, się że post spotkał się z takim dużym odzewem :))))
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. I think this is among the most important info for me.
    And i'm glad reading your article. But wanna remark
    on few general things, The web site style is ideal, the articles is really nice : D.
    Good job, cheers

    My homepage ... Turf Toe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...