18 stycznia 2016

Kochamy w poniedziałki 39

Ręcznie dmuchane szkło kształtowane w tradycyjnych drewnianych formach. Cylindryczny kształt nawiązujący do stylistyki lat 70. Zdobienia z 24-karatowego złota zestawione z dekoracyjnym wzorem białego i czarnego marmuru. Poznajcie najnowszą kolekcję wazonów MAR.GO polskiej marki VOLA.art of deco. Naprawdę jest się czym chwalić! 

 
Wazony są do kupienia w internetowym sklepie VOLA.art of deco. Ja jestem w rozterce - nie wiem, który wybrać, podobają mi się wszystkie :).

 Justyna

2 komentarze:

  1. Dla mnie ten z pierwszego zdjęcia. I wszystkie inne;)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciągle się waham... Jednak od przybytku głowa boli ;)
    pozdrowienia Justyna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...