14 stycznia 2016

MAD about... skarby z sieci

Tak się złożyło, że w te Święta ogłosiłam mojej rodzinie oficjalny koniec urządzania domu. Wszyscy odetchnęli z ulgą i z nadzieją, że w budżecie domowym zwolnią się środki, które będzie można zagospodarować na bardziej nazwijmy to "męskie cele" ;).

O biedni nieświadomi! Nie wiedzą jeszcze, że mają do czynienia z uzależnioną od designu osobą i że ja ciągle szukam godnych następców i słusznych zamienników. Może to i lepiej, że rodzina nie ma tej wiedzy (jeszcze)... Tym czasem chcę się z Wami koniecznie podzielić kilkoma znaleziskami, które mnie zachwyciły! Uwaga, co ważne można je bez problemu kupić w PL i cenowo są do udźwignięcia :).

Zacznijmy od tego cudeńka - stolika Deck, duńskiej marki OXDENMARQ. Wiadomo, stolik boczny jest rzeczą absolutnie konieczną w każdym szanującym się salonie ;). Cechą charakterystyczną tego mebla jest ponadczasowa forma i doskonałe materiały, z których jest zrobiony. Wykończenia tac stolika można wybierać spośród drewna (dąb, orzech, tek), metali (mosiądz, miedź) i marmuru (biały, czarny, zielony, piaskowy). Myślę, że jak tylko zamortyzują się moje boczne stoliki, kolejne są już wybrane.
  Stoliki Deck możn kupić np. w sklepie design-spichlerz.pl.

A teraz Was zaskoczę! Kolejnym moim typem wnętrzarskim jest grzejnik Ribbon. Producenci opisują go jako jeden z najlepiej zaprojektowanych produktów na polskim rynku i chwalą się licznymi nagrodami. I słusznie. Grzejnik jest piękny, choć mocno industrialny. Producent sugeruje też, że będzie on pasował do minimalistycznych wnętrz i nowoczesnych pomieszczeń. A ja zamonotowałabym go właśnie w ultraklasycznym otoczeniu. Już wyobrażam sobie jaki wprowadza zamęt we wnętrzach wykończonych np. elegancką francuską sztukaterią!
 

Grzejnik Ribbon jest dostępny w bardzo bogatej kolorystyce i co nie bez znaczenia także złotej, miedzianej i klasycznie czarnej. Więcej informacji o designerskiej perełce znajdziecie na stronie producenta termaheat.pl.

Zdarzało się już w przeszłości, że firma Kare Design kilka razy miło mnie zaskakiwała, ale regał Jazz (jak i cała kolekcja o tej nazwie) wpisuje się idealnie w mój wnętrzarski american dream. Gdybym dwa lata temu mogła kupić ten wykończony na złoto regał z marmurowymi pułkami, nie zastanawiałabym się ani przez chwilę. Ale zaraz, zaraz, przecież syn mi dorośleje i trzeba będzie lada moment pomyśleć o nowych meblach do jego pokoju...

Regał (aktualnie na wyprzedaży) można kupić np. na stronie sfmeble.pl.

Jak Wam się podobają moje ostatnie znaleziska? Prawda, że wpadają w oko? A może kogoś z Was zainspirują na tyle, że postanowi je wykorzystać we własnym domu? Byłoby super! Jak zawsze czekam na Wasze komentarze. A w niedalekiej przyszłości spodziewajcie się wpisu o nowym, ciekawym trendzie we wnętrzach.

Justyna

10 komentarzy:

  1. Cudne, zwłaszcza regał
    ... i stolik ... i grzejnik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zwłaszcza regał, grzejnik i stolik :) - wszystko znaczy się cudne. Uwielbiami i dziękuję :)

      Usuń
  2. Uwielbiam TEN Blog ;) jestem tu codziennie... nadrabiam zaległości :) i czekam na nowości, oczywiście! Kolekcja Jazz no cóż uwielbiam , tylko czy te krzesła mogą być wygodne i gdzie można by było na nich usiąść... może wiecie? Super Blog! Owocnego 2016 Roku Życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham takie komentarze :)))) Co do krzeseł to wierzę, że znalazłabym jakieś pomysły na nie...

      Usuń
  3. Regał znam i wzdycham do niego już od jakiegoś czasu;)stolik to dla mnie nowość choć podobne już widziałam, natomiast grzejnik hmmm, od razu zaczełam się zastanwiac kto i jak będzie go odkurzał;). Praktyczna i leniwa do bólu;)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest już nas dwie,które wzdychają do regału :))
    Z racji,że i ja jestem leniwa, ale nie lubię rezygnować z łądnych rzeczy, to kombinuję metody sprzątania, które nie nadwyrężają :) Mówię Ci mała szczotka w odkurzaczu potrafi cuda!
    pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką szczoteczkę, listwy nią odkurzam. A tu o niej nie pomyślałam;)

      Usuń
  5. Ja też odkurzam nią listwy, meble i wszystko co się da :) polecam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten grzejnik nie tylko ciekawie wygląda, ale wydaje mi się, że poprzez mnogość tych wszystkich zakamarków może mieć fantastyczne właściwości grzewcze - a przecież to jego podstawowe zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę jakie trafne spostrzeżenie, nie tylko on piękny jest ale jeszcze dobrze grzeje :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...